Blue Leopard

31 agosto 2011

Hi my dears!!... This period is very bad and strange, because shortly start the school and my relationship with friends.... What is it frindship? Now I don't know. It's a very strange situation for me, but I don't let go my aspiration..!

This is my Blue Leopard outfit . What do you think about it?? The clutch is my last creation and is double face, but I'm going to public another post about my clutch creations...

Kiss Kiss
Ely. <3



Ciao mie cari!! Questo periodo è brutto e strano per me, un pò perchè a breve inizierà la scuola, ma anche a causa dell'amicizia.... E mi chiedo Cos'è l'amicizia?... Ora non lo so più o almeno credo di saperlo ma non trovo nessuno che lo sappia o almeno chee lo dimostri. E' una situazione strana per me, ma non per questo  rinuncerò alle mie aspirazioni.
Quindi questo è il mio Blue Leopard outfit. Che ne pensate?. La cluch è una mia ultima creazione ed è double face, ma pubblicherò un post riguardo le mie clutch..!!

Baci Baci
Ely. <3
 
Ultima spesa / My last expense

 Kiss Kiss




Posta un commento

Latest Instagrams

© The Candy Blog. Design by FCD.